Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 17:09:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/00679 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, 
Paldiski linn, S. Julajevi tee 4, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski 
linn, S. Julajevi tee 4, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 
11183 Paldiski majaka tee // Rae tänava lõik 2 // S. Julajevi tee 4 // 
Salavat Julajevi tee, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, S. 
Julajevi tee 4, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, S. Julajevi 
tee 4, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, S. Julajevi tee 4, 
Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, S. Julajevi tee 4, Harju 
maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, S. Julajevi tee 2 // 4 (Paldiski 
PHEJ Vee sissevõturajatis (ülevoolukanaliga) , Sademeveekanalisatsioon ja 
pumpla, Sidekanalisatsioon, Kraav1, Kraav 2, Piirdeaed väravaga, 
Juurdepääsutee koos tunneliga, Salavat Julajevi tee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan kooskõlastamiseks Paldiski vesisalvesti 
vee sissevõtu rajatise ehitusloa taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27290627>  (menetlus nr: 
473222), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CAMILLA 
KASTEIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister